
Projekts ,,Atbalsts izglītojamo individuālo kompetenču attīstībai”.
Ar 2017. gada 1. septembri Rēzeknes 3. vidusskola iesaistīsies ESF organizētā projekta ,,Atbalsts izglītojamo individuālo kompetenču attīstībai”.
Projekta mērķis ir nodrošināt izglītības pakalpojumu daudzveidību, kas balstīti uz individuālās mācību pieejas attīstību un ieviešanu vispārējās izglītības iestādēs, uzlabojot izglītojamo kompetences un mācību sasniegumus.
1.
M
ā
c
ī
b
u
s
a
t
u
r
s
|
Pasākuma nosaukums |
Individuālās pieeejas attīstība |
Skolotāji |
|
Speciālā pedagoga individuālās konsultācijas |
Noteiktas katra bērna spējas, dotumi un veicināta individuālo dotumu attīstība. Notiek korekcijas darbs. |
J.Vereda |
|
Izglītojošās matemātikas, fizikas un informātikas izstādes |
Pasākums paplašina skolēnu redzesloku, motivē matemātikas mācīšanu, dod iespēju pilnveidot skolēnu pašvērtējumu. |
L.Fjodorova, J.Vereda, J.Žuromska |
|
“Mazā pētnieka” praktiskās nodarbības |
Pētnieciskās darbības attīstīšana, pētot dabas zinātnes sadarbībā ar “Latvijas valsts meži” |
J.Borisovska-Cvetkova I.Zmičerevska |
|
Nodarbības individualizētam mācību atbalstam pēc stundām |
Nodarbības dod iespēju talantīgiem skolēniem papildināt savas kompetences fizikā un ķīmijā, attīstīt domāšanas un situāciju analīzes prasmes. |
N.Savicka L.Ivanova (rezultāti ķīmijā, Latvenergo, diplomi) |
 |
Praktiskās nodarbības latviešu valodā |
Nodarbības nodrošina latviešu valodas apguves pieejamību neformalajās situācijās, pilnveido motivāciju mācīt un biežāk izmantot latviešu valodu, veido pozitīvas, izpalīdzīgas savstarpējās attiecības. |
O.Panova S.Trofimova R.Kraukle |
|
Mācību vizīte Rīgas zoodārza Zoo skolā |
Mācību nodarbības, kas saistītas ar valsts standartu un mācību programmu dabaszinībās ar spēli, novērojumiem un tiešo saskari ar dzīvniekiem |
J.Vereda, J.Žuromska |
|
Mācību vizīte AHHA Zinātnes centrā |
Mācību vizīte sekmēja mācīšanās motivācijas paaugstināšanu. Paplašinājās skolēnu redzesloks. |
R.Kraukle O.Panova |
 |
Mācību vizīte Lietuvas Moletas observatorijā |
Deva iespēju skolēniem iepazīst dabaszinātņu nozaru nepieciešamību cilvēkiem būtisku problēmu risināšanā. |
J.Borisovska-Cvetkova N.Savicka |
|
Individuālās konsultācijas angļu valodā |
Iespēja sniegt individualizētu atbalstu, nostiprināt angļu valodas prasmes klasē, kur ir skolēni ar ļoti zemu angļu valodas līmeni |
T.Ogurcova |
|
2.
Ā
r
p
u
s
s
t
u
n
d
u
p
a
s
ā
k
u
m
i
|
Latviešu valodas un dabas zinību nodarbības (2.kl.)(6.kl.) |
5 dienu tematiskās nodarbības vasarā, kas attīsta latviēsu valodu praktiskajā dzīvē |
O.Panova S.Trofimova I.Cacivkina |
|
Inovatīvas interešu izglītības programmas – konstruēšana |
Skolēni apgūst jaunas iemaņas darbā ar dažādiem materiāliem. Attīstas skolēnu radoša pieeja. |
K.Keiša |
|
Skolas mazās olimpiskās spēles |
Skolēni ieguvuši iespēju fiziski attīstīties. Attīstas sacensību prieks, veidojas komandas gars |
Ē.Rutkovska V.Rutkovskis |
|
Radošās darbnīcas “Meistaru pilsēta” . |
Projektu nedēļas laikā attīstījās jaunas skolēnu iemaņas un prasmes, realizējās skolēnu radoša pašizpausme |
J.Žuromska |
|
Jauno tūristu klubs |
Pilnveidojas skolēnu zināšanas, prasmes un kompetences. Attīstas priekšstats par veselīgo dzīves veidu. |
V.Rutkovskis |
|
Jauno žurnalistu nodarbības |
Praktiskās nodarbības ieinteresētiem skolēniem ar dažādām valodas kompetencēm, kuras rezultāts – skolas sienas avīzes izlaidumi |
I.Jegorova |
 |